Płatność i dostawa

 

Zapłatę za zakupiony w naszym sklepie towar, można zrealizować przy pomocy systemu elektronicznych płatności:

 

 

 

 

Zakupiony towar dostarczamy korzystając z usług firmy kurierskiej:

 


Przedpłata na konto:

(BZWBK - 26 1090 1014 0000 0001 1977 7102)
Koszt dostawy 12,00 PLN

Za pobraniem
Koszt dostawy: 15,00 PLN

Zakupiony towar można również odebrać osobiście W naszej siedzibie w Warszawie ul. Zabraniecka 82.

Reklamacje i zwroty

UPRAWNIENIE KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

6.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni i wysyłając je na adres poczty elektronicznej: biuro@minkyway.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.

6.2. Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

6.3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku towarów wykraczających poza standardową ofertę Sklepu, o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

6.4. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a to, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Towar powinien zostać odpowiednio zapakowany, w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar nie powinien posiadać żadnych śladów zużycia lub korzystania z Towaru.

Towar należy zwrócić na poniższy adres:

 MAXAG s.j. W.Patora-A.Patora - I-szy Oddział Firmy MAXAG s.j.

 03-787 Warszawa ul. Zabraniecka 82 

6.5. Zwracany towar odsyłają Państwo na swój własny koszt za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Koszt opakowania i odesłania ponosi Klient. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

6.6. Kwota uiszczona za Towar zostanie przekazana Klientowi, niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot zostanie dokonany przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy bądź przekazem pocztowym na wskazany przez Klienta adres. Klient ponosi tylko koszty związane z odesłaniem Towaru.

REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW

7.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

7.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres biuro@belle-petite.pl. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W treści zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o podanie danych kontaktowych oraz opisu przedmiotu reklamacji.

7.3. Jeżeli Towar zakupiony przez Klienta będącego konsumentem nie jest zgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia Towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

7.4. Jeżeli Klient, z przyczyn określonych w pkt. 7.3., nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli Sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby Klienta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się obniżenia ceny albo odstąpić od umowy. Od umowy nie można odstąpić, gdy niezgodność Towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.

REKLAMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

8.1. Sprzedawca dąży do zapewnienia szybkiego i poprawnego działania Sklepu. W razie wystąpienia nieprawidłowości w funkcjonowaniu Sklepu, Sprzedawca zgodnie ze swoją aktualną wiedzą techniczną będzie dążył do usunięcia wszelkich nieprawidłowości zgłoszonych przez Klientów.

8.2. Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowanie Sklepu (np. problemy z rejestracją)

prosimy zgłaszać na adres mailowy: www.minkyway.pl lub pisemnie na adres Sprzedawcy.

8.3. W reklamacji Klient powinien podać dane kontaktowe jak imię, nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu oraz datę kiedy dane zdarzenie miało miejsce.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl